【1/27~1/29開催】IT&MARKETING EXPO2021に出展します

[:ja]この度、株式会社ストラーツが主催する「IT & MARKETING EXPO2021春」に出展いたします。
「IT & MARKETING EXPO2021春」とは、最新のITサービス・ソリューションが集まる日本最大級のウェブ展示会で、前回も数千人の来場で大好評だったオンライン展示会になります。

弊社は人材育成DXサービスの「サクッと!ラーニング」を出展いたします。
特別なキャンペーンも開催中ですのでぜひこの機会にご検討くださいますようお願い申し上げます。
またSpecial Eventとして、第一線でご活躍中の皆様による講演・セミナーも豊富に用意されています。
この未曾有の事態だからこそ、次のチャンスを見出すキッカケになると思います。こちらもぜひご参加頂き、その後にYEAAHブースへお立ち寄り頂きますと幸いです。
[開催概要]
名称:IT&MARKETING EXPO2021春
主催:株式会社ストラーツ
日時:1月27日(水)~29日(金) 10:00~19:00
会場:オンライン会場 →詳細
※「YEAAH」で検索いただくとオンラインブースの閲覧が可能です
費用:無料
※オンラインブースの閲覧にはアカウント登録(来場エントリー)が必要となります
来場予定数:8,000名
[IT&MARKETING EXPO2021春について]
今回の出展・講演社は300社を越え、参加人数も8,000名を予定しております。
この未曾有の事態に、どの企業も売上・組織・サービス改変を暗中模索で探しています。さまざまな課題解決のヒントやトレンドをご提供します。
オンラインですが人数制限もございますので、お早めにエントリーをオススメします。
ぜひオンライン会場のYEAAHブースへお越しください![:en]We are pleased to announce that we will be exhibiting at IT & MARKETING EXPO 2021 Spring, organized by STARATS Inc.
IT & MARKETING EXPO 2021 Spring is one of Japan’s largest online exhibitions of the latest IT services and solutions, and was very popular last time with thousands of visitors.

We will be exhibiting our human resource development DX service, “Sakutto! Learning”. We are also holding a special campaign, so please take advantage of this opportunity.
In addition, there will be a variety of special events, including lectures and seminars by leading experts in the field.
I believe that this unprecedented situation will give you a chance to find your next opportunity. We hope that you will be able to attend these seminars as well and stop by the YEAAH booth afterward.
[Outline of the event]
Name: IT & MARKETING EXPO 2021 Spring
Organized by: STARATS Inc.
Date & Time: Wednesday, January 27 – Friday, January 29, 10:00 – 19:00 JST
Venue: Online venue →details
You can browse the online booth by searching for “YEAAH”.
Cost: Free
To browse the online booth, you need to register for an account (visit entry) is required.
Expected number of visitors: 8,000
[About IT & MARKETING EXPO 2021 Spring]
More than 300 companies will be exhibiting and speaking at this year’s event, and 8,000 people are expected to attend.
In this unprecedented situation, every company is searching in the dark for sales, organization, and service changes. We will provide tips and trends to solve various issues.
This is an online event, but there is a limit to the number of participants, so we recommend entering early.
Please come to the YEAAH booth at the online venue![:]

関連記事

カテゴリー

アーカイブ